Vitajte na stránke o autách

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Gemballa GTR 650 Avalanche evo

Porsche s najväčším zrýchlením na svete


Gemballa GTR 650 Avalanche je sama o sebe exkluzívnym kúskom. Teraz však prichádza verzia evo v oranžovo-čiernej kombinácii.

Gemballa GTR 650 Avalanche nie je na trhu ešte ani pol rokau a úpravca už pripravil ešte exkluzívnejšiu verziu evo. Jej hlavnou odlišnosťou je použitie špeciálneho lakovania kombinujúceho „krvavo oranžovú“ s čiernou. Rovnaká kombinácia farebných odtieňov je použitá aj v interiéri, ktorý je vyvedený celý v semiši alcantara. Športový volant v dvojfarebnej kombinácii dopĺňajú hliníkové pedále. Pre zvýšenie výnimočnosti si môže zákazník nechať umiestniť na prístrojovú dosku svoje iniciály vyvedené v striebre.

Technicky sa evo od štandardného GTR 650 nijak nelíši. Preplňovaný motor s titanovými ojnicami a troma chladičmi stlačeného vzduchu produkuje 650 koní (478 kW) a masívny krútiaci moment 820 Nm pri 4800 ot/min. Sériová Carerra má krútiaci moment ani nie polovičný – 400 Nm pri 4600 ot/min. Toto umožňuje autu zrýchliť z 0-200 km/h za skvelých 11,2 sekundy. Zdrvujúca akcelerácia končí na hranici 335 km/h. Vďaka úprave aerodynamiky pomocou prídavných spojlerov je prebytok sily ovládateľný aj v najvyšších rýchlostiach. Prenos sily zaisťujú len zadné, matne čierne 20“ kolesá s pneumatikami 325/25 ZR 20. Obrovský brzdný výkon poskytujú brzdy s ôsmimi piestami v každom strmeni zvierajúcom kotúč s priemerom 380 mm.

Gemballa GTR 650 Avalanche je sama o sebe exkluzívnym kúskom. Teraz však prichádza verzia evo v oranžovo-čiernej kombinácii.

Gemballa GTR 650 Avalanche nie je na trhu ešte ani pol rokau a úpravca už pripravil ešte exkluzívnejšiu verziu evo. Jej hlavnou odlišnosťou je použitie špeciálneho lakovania kombinujúceho „krvavo oranžovú“ s čiernou. Rovnaká kombinácia farebných odtieňov je použitá aj v interiéri, ktorý je vyvedený celý v semiši alcantara. Športový volant v dvojfarebnej kombinácii dopĺňajú hliníkové pedále. Pre zvýšenie výnimočnosti si môže zákazník nechať umiestniť na prístrojovú dosku svoje iniciály vyvedené v striebre.

Technicky sa evo od štandardného GTR 650 nijak nelíši. Preplňovaný motor s titanovými ojnicami a troma chladičmi stlačeného vzduchu produkuje 650 koní (478 kW) a masívny krútiaci moment 820 Nm pri 4800 ot/min. Sériová Carerra má krútiaci moment ani nie polovičný – 400 Nm pri 4600 ot/min. Toto umožňuje autu zrýchliť z 0-200 km/h za skvelých 11,2 sekundy. Zdrvujúca akcelerácia končí na hranici 335 km/h. Vďaka úprave aerodynamiky pomocou prídavných spojlerov je prebytok sily ovládateľný aj v najvyšších rýchlostiach. Prenos sily zaisťujú len zadné, matne čierne 20“ kolesá s pneumatikami 325/25 ZR 20. Obrovský brzdný výkon poskytujú brzdy s ôsmimi piestami v každom strmeni zvierajúcom kotúč s priemerom 380 mm.

Gemballa GTR 650 Avalanche je sama o sebe exkluzívnym kúskom. Teraz však prichádza verzia evo v oranžovo-čiernej kombinácii.

Gemballa GTR 650 Avalanche nie je na trhu ešte ani pol rokau a úpravca už pripravil ešte exkluzívnejšiu verziu evo. Jej hlavnou odlišnosťou je použitie špeciálneho lakovania kombinujúceho „krvavo oranžovú“ s čiernou. Rovnaká kombinácia farebných odtieňov je použitá aj v interiéri, ktorý je vyvedený celý v semiši alcantara. Športový volant v dvojfarebnej kombinácii dopĺňajú hliníkové pedále. Pre zvýšenie výnimočnosti si môže zákazník nechať umiestniť na prístrojovú dosku svoje iniciály vyvedené v striebre.

Technicky sa evo od štandardného GTR 650 nijak nelíši. Preplňovaný motor s titanovými ojnicami a troma chladičmi stlačeného vzduchu produkuje 650 koní (478 kW) a masívny krútiaci moment 820 Nm pri 4800 ot/min. Sériová Carerra má krútiaci moment ani nie polovičný – 400 Nm pri 4600 ot/min. Toto umožňuje autu zrýchliť z 0-200 km/h za skvelých 11,2 sekundy. Zdrvujúca akcelerácia končí na hranici 335 km/h. Vďaka úprave aerodynamiky pomocou prídavných spojlerov je prebytok sily ovládateľný aj v najvyšších rýchlostiach. Prenos sily zaisťujú len zadné, matne čierne 20“ kolesá s pneumatikami 325/25 ZR 20. Obrovský brzdný výkon poskytujú brzdy s ôsmimi piestami v každom strmeni zvierajúcom kotúč s priemerom 380 mm.


Porsche | stály odkaz

Komentáre

  1. SI DEBIL.
    pal do riti s tym tvojim pohyblivym nadpisom, IDIOT DEBILNY.
    Svoje ciciny na kolieskach si strc do riti, rozosieras tu server.
    publikované: 16.05.2006 21:30:52 | autor: ANONYM (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. Perfektné
    velmi dobry blog o rychlych autách vzdy ho rád pozrem
    publikované: 19.05.2006 14:40:56 | autor: striker (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. AKo
    to kde si nasiel to nove porsche ja ho nikde najst nemozem.
    publikované: 19.05.2006 14:41:59 | autor: Huska (e-mail, web, neautorizovaný)
  4. kde
    to kde si nasiel to nové porsche?
    publikované: 19.05.2006 14:43:34 | autor: Majo (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014