Gemballa GTR 650 Avalanche je sama o sebe exkluzívnym kúskom. Teraz však prichádza verzia evo v oranžovo-čiernej kombinácii.
Gemballa GTR 650 Avalanche nie je na trhu ešte ani pol rokau a úpravca už pripravil ešte exkluzívnejšiu verziu evo. Jej hlavnou odlišnosťou je použitie špeciálneho lakovania kombinujúceho „krvavo oranžovú“ s čiernou. Rovnaká kombinácia farebných odtieňov je použitá aj v interiéri, ktorý je vyvedený celý v semiši alcantara. Športový volant v dvojfarebnej kombinácii dopĺňajú hliníkové pedále. Pre zvýšenie výnimočnosti si môže zákazník nechať umiestniť na prístrojovú dosku svoje iniciály vyvedené v striebre.
Technicky sa evo od štandardného GTR 650 nijak nelíši. Preplňovaný motor s titanovými ojnicami a troma chladičmi stlačeného vzduchu produkuje 650 koní (478 kW) a masívny krútiaci moment 820 Nm pri 4800 ot/min. Sériová Carerra má krútiaci moment ani nie polovičný – 400 Nm pri 4600 ot/min. Toto umožňuje autu zrýchliť z 0-200 km/h za skvelých 11,2 sekundy. Zdrvujúca akcelerácia končí na hranici 335 km/h. Vďaka úprave aerodynamiky pomocou prídavných spojlerov je prebytok sily ovládateľný aj v najvyšších rýchlostiach. Prenos sily zaisťujú len zadné, matne čierne 20“ kolesá s pneumatikami 325/25 ZR 20. Obrovský brzdný výkon poskytujú brzdy s ôsmimi piestami v každom strmeni zvierajúcom kotúč s priemerom 380 mm.
Gemballa GTR 650 Avalanche je sama o sebe exkluzívnym kúskom. Teraz však prichádza verzia evo v oranžovo-čiernej kombinácii.
Gemballa GTR 650 Avalanche nie je na trhu ešte ani pol rokau a úpravca už pripravil ešte exkluzívnejšiu verziu evo. Jej hlavnou odlišnosťou je použitie špeciálneho lakovania kombinujúceho „krvavo oranžovú“ s čiernou. Rovnaká kombinácia farebných odtieňov je použitá aj v interiéri, ktorý je vyvedený celý v semiši alcantara. Športový volant v dvojfarebnej kombinácii dopĺňajú hliníkové pedále. Pre zvýšenie výnimočnosti si môže zákazník nechať umiestniť na prístrojovú dosku svoje iniciály vyvedené v striebre.
Technicky sa evo od štandardného GTR 650 nijak nelíši. Preplňovaný motor s titanovými ojnicami a troma chladičmi stlačeného vzduchu produkuje 650 koní (478 kW) a masívny krútiaci moment 820 Nm pri 4800 ot/min. Sériová Carerra má krútiaci moment ani nie polovičný – 400 Nm pri 4600 ot/min. Toto umožňuje autu zrýchliť z 0-200 km/h za skvelých 11,2 sekundy. Zdrvujúca akcelerácia končí na hranici 335 km/h. Vďaka úprave aerodynamiky pomocou prídavných spojlerov je prebytok sily ovládateľný aj v najvyšších rýchlostiach. Prenos sily zaisťujú len zadné, matne čierne 20“ kolesá s pneumatikami 325/25 ZR 20. Obrovský brzdný výkon poskytujú brzdy s ôsmimi piestami v každom strmeni zvierajúcom kotúč s priemerom 380 mm.
Gemballa GTR 650 Avalanche je sama o sebe exkluzívnym kúskom. Teraz však prichádza verzia evo v oranžovo-čiernej kombinácii.
Gemballa GTR 650 Avalanche nie je na trhu ešte ani pol rokau a úpravca už pripravil ešte exkluzívnejšiu verziu evo. Jej hlavnou odlišnosťou je použitie špeciálneho lakovania kombinujúceho „krvavo oranžovú“ s čiernou. Rovnaká kombinácia farebných odtieňov je použitá aj v interiéri, ktorý je vyvedený celý v semiši alcantara. Športový volant v dvojfarebnej kombinácii dopĺňajú hliníkové pedále. Pre zvýšenie výnimočnosti si môže zákazník nechať umiestniť na prístrojovú dosku svoje iniciály vyvedené v striebre.
Technicky sa evo od štandardného GTR 650 nijak nelíši. Preplňovaný motor s titanovými ojnicami a troma chladičmi stlačeného vzduchu produkuje 650 koní (478 kW) a masívny krútiaci moment 820 Nm pri 4800 ot/min. Sériová Carerra má krútiaci moment ani nie polovičný – 400 Nm pri 4600 ot/min. Toto umožňuje autu zrýchliť z 0-200 km/h za skvelých 11,2 sekundy. Zdrvujúca akcelerácia končí na hranici 335 km/h. Vďaka úprave aerodynamiky pomocou prídavných spojlerov je prebytok sily ovládateľný aj v najvyšších rýchlostiach. Prenos sily zaisťujú len zadné, matne čierne 20“ kolesá s pneumatikami 325/25 ZR 20. Obrovský brzdný výkon poskytujú brzdy s ôsmimi piestami v každom strmeni zvierajúcom kotúč s priemerom 380 mm.
Komentáre
SI DEBIL.
Svoje ciciny na kolieskach si strc do riti, rozosieras tu server.
Perfektné
AKo
kde